Vážení současní i budoucí uživatelé addonu DXE,

uplynulo opět pár týdnů a nastal čas na další update DXE, který přináší tyto novinky:

Warlord Zon’ozz a bůh ví, kde ještě

Díky spolupráci s hráčem Efanem se konečně povedlo identifikovat příčinu záseků, případně pádů, které byly asi nejčastější u Warlorda Zon’ozze při spellu Disrupting Shadows, ale mohlo se to projevit prakticky kdekoliv.

Problematický kód byl odstraněn a k pádům a zásekům tímto způsobeným již nebude docházet.

Radar Circles

V návaznosti na úpravy Radaru v minulém updatu a nové funkce Radar Lines jsem se rozhodl trochu poupravit to, jak využíváme Radar.

Dosud byla pro nás vzdálenost, na kterou byl radar nastaven, naprosto závazná. Jinak řečeno, pokaždé, když bylo se třeba držet v určité vzdálenosti od něčeho, měl radar nastavenu patřičnou vzdálenost.

Tento postup ale měl několik nevýhod. V případě spellů, kterým pracovně říkám „bomba“, kde někdo obdrží debuff, při kterém od něj musí ostatní držet určitá vzdálenost, by radar zčervenal pokaždé, když by se někdo do příslušného perimetru dostal a to i v případě, kdy se jednalo o hráče bez debuffu. Aby tedy byl radar „zelený“ musel se hráč držet na danou vzdálenost od všech, což nemusí vždy dávat smysl. Nezřídka mají totiž hráči prodlevu, během které se můžou přemístit, aby byly ve správné vzdálenosti.

Druhou nevýhodou, že nelze kombinovat vzdálenosti. Radar má buď jednu vzdálenost nastavenou nebo jinou. Když by bylo třeba řešit 2 různé, tak se ta méně podstatná musí prostě ignorovat.

Řešením obojího je zobrazování radarových kruhů. Tedy, člověk, kterého se máme štítit, má kolem sebe na radaru kruh o odpovídající velikosti a barvě, která se mění podle toho, kolik lidí v blízkosti člověka být má.

ukázka Frostflake z Hagary
(vlevo je hráč mimo velkou bublinu, vpravo je uvnitř velké bubliny)

Kruhy mají předepsány 3 módy:

  • pryč – kdokoliv se přiblíží na danou vzdálenost k hráči, kruh zčervená
  • na kopu – kruh je červený, s přibývajícími lidmi v blízkosti žloutne a jakmile počet přesáhne danou hranici, kruh zezelená
  • vlastní – barva kruhu je určena tak, jak je to potřeba, např.: Hagara – kruh je zelený pouze jen v případě, že osoba debuffem je uvnitř velké bubliny, aby mohla být dispelnuta

Doporučení: Pokud hodláte používat radar na více než jen zeleno-červené svítidlo a skutečně vás zajímá, co na něm je, zvětšete si ho patřičně. Jak vidíte i ukázky, které zde dávám neukazují malý, titěrný radar 🙂

Kruhy jsou taktéž umístěny buď:

  • na hráče – tedy se pohybuje s hráčem, např. u:
    • Warlorda Zon’ozze – Disrupting Shadows
    • Hagary – Frostflake
    • Madness of Deathwing – Corrupting Parasite
  • na pozici – je umístěn fixně, např.:
    • Cho’gall – Shadow Crash (pozice dopadu crashe)

Velikost kruhu se vždy mění podle aktuálního nastavení vzdálenosti u radaru a stejně tak i jeho viditelnost. Radar taktéž v daných případech červená pouze, pokud je člověk v blízkosti někoho, kde být nemá. Díky tomu. lze kontrolovat, zda jak vy, tak daný člověk dodržel správnou vzdálenost.

Announce v Options

V rámci dalšího zlepšování čitelnosti nastavení DXE, jsem poupravil všechny dosavadní popisky pro Announce tak, aby bylo zřejmé, do kterého kanálu se bude zpráva psát a popisky měly, pokud možno, jednotný formát.

DOWNLOAD verzi 635 | 3.3 – 3 (Soubor ZIP)​

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.