Proč se otravuješ s opravování DXE, když DBM funguje?
Baví mě to a DXE se mi víc líbí (jak po stránce uživatelské, tak po programátorské), protože mám nad ním větší kontrolu a DBM nefunguje vždy a všude tak, jak si přeju.
Upravíš mi můj addon?
Ne, ale jsem ochotný poskytnout v tomto směru poradenství (v míře jaké jsem schopen).
Nedala by se funkce X udělat jako zvlášť addon? Líbí se mi.
Dala, ale já to dělat nehodlám. Snažím se DXE udržovat jako celek, resp. souhrn užitečných funkcí a systémů. Nemám v úmyslu jej tzv. „rozprodat na součástky“.
Nenačítá se mi vůbec DXE. Co s tím?
Pokud je problém způsoben chybějící knihovnou (nutnost vypnout všechny ostatní/některé addony pro funkčnost DXE toto silně naznačuje) postupujte podle návodu, v opačném případě mě kontaktujte.
V čem je DXE lepší, než DBM?
Netvrdím, že je nutně lepší v každém ohledu. Je pár věcí, kterým se tato varianta DXE zatím nevěnuje (např. starším contentem z předešlých expanzí). DXE ale obsahuje řadu funkcí a možností, které v DBM buď vůbec nejsou nebo nejsou tolik konfigurovatelné. Doporučuji se proto podívat do sekce Funkce DXE.
Timery a warningy mi jdou o pár vteřin později, než by měly. Co s tím?
Občas se stává, že se hra dostane do stavu, kdy jsou data z combat logu zpožděná, což ovlivní i všechny addony, které z něj vychází.
Tento stav se obvykle projevuje tak, že addony vrací jméno hráčovy postavy jako Unknown, combat log je zpožděný. V DXE to pak má za následek zpoždění všech interakcí, které na tom závisí a při killu DXE místo poražení bosse timer prostě zastaví (zaznamená wipe).
Řešení je obvykle /reload.