Můj vývoj DXE ušel od svého počátku velký kus cesty a postupně se snažil pokrýt ten obsah, který hráče PvE zajímá. Od počátečních cataclysmových 5-man heroiců, přes raidovací instance až k poslední PvE sezóně a jejím 3 Hour of Twilight heroicům a raidu Dragon Soul. Začal jsem proto hledat další oblasti, na které bych mohl DXE rozšířit a jedna velmi žádaná se již hodně dlouho nabízela. Představuji Vám tedy nový update:

Deus Vox Encounters 3.3​

(Battlegrounds)​

Addon nově obsahuje mechanismy, které umožňují přidávat battleground moduly a aktuálně zahrnuje pokrytí pro všech 8 battlegroundů. Každý typ battlegroundu má svá specifika a DXE pro ně nabízí trochu jiné funkce. Krom samozřejmosti jakou jsou přesné timery na zabírání bází, hřbitovů a odhadů na vítězství se můžete těšit i na novinku, která snad mnohé potěší.

Battleground Score

Mně osobně se nikdy Blizzard Score v battlegroundech nelíbilo a přišlo mi ne úplně přehledné a čitelné. Nyní tedy máte k dispozici v DXE alternativu, která zjišťování stavu bitvy snad zjednoduší a zpřehlední. Tento panel se po odemknutí všech framů např. v nastavení addonu dá přesunout na libovolnou pozici.

Základní panel score obsahuje uprostřed Globe Timer, která odpočítává tu aktuálně nejpodstatnější událost. V případě Warsong Gulch a Twin Peaks odpočítává pevný časový limit do konce battlegroundu. U Arathi Basin, The Battle for Gilneas a Eye of the Storm ukazuje odhadovaný čas do výhry jedné z frakcí a u Strand of the Ancients zase v prvním kole odpočítává 10-minutový časový limit a ve druhém kole pak časový limit, který zbyl druhému týmu na dobyti relicu. Na začátku každého battlegroundu pak odpočítává čas do započetí bitvy.

Po stranách Globe Timeru jsou pak panely zobrazující aktuální skore ve formě buďto počtu vlajek, bodů nebo Reinforcements v battlegroundech jako jsou Alterac Valley nebo Isle of Conquest.

Pod tímto základním Battleground Score panelem jsou k dispozici speciální sloty, které zachycují stav obsazení bází a u battlegroundů s vlajkami i slot pro vlajkonoše. Na tyto slot lze často kliknout a plní specifické funkce.

Je-li určen slot bázi, pošle se po jeho kliknutí do battleground chatu zpráva „Incoming > název báze“. Je to nápad, který by měl usnadňovat volání o pomoc, když člověk nemá zrovna čas v zápalu přepadení vypisovat do chatu.

Pokud je slot určen pro vlajku, tak po jeho kliknutí bude targetnut vlajkonoš (ať už vlastní nebo cizí frakce). Vzhledem k mechanikám addonů má tento systém malé omezení a to takové, že se funkčnost nedá aktualizovat v combatu, ale až po jeho skončení. Nezoufejte proto, pokud během combatu někdo veme vlajku a Vám flagger nepujde nakliknout, nelze to vyřešit lépe.

Ačkoliv věřím, že se mnohým z Vás tyto panely zalíbí, lze, jak je tomu už zvykem, jak speciální sloty, tak celý Battleground Score panel vypnout a nechat zobrazený ten původní.

Šipka sem, šipka tam

Další zajímavou vymožeností je využití šipky i v battlegroundech. Tam, kde se nosí vlajka bude šipka vždy ukazovat směrem k vlastnímu vlajkonošovi, je-li v dohledné vzdálenosti. To Vám umožní se v chaosu lépe zorientovat, abyste věděli, kterým směrem máte bránit a jak je vlajkonoš daleko. Bohužel (a taktéž logicky) hra neumožňuje získat pozici soupeřova vlajkonoše (alespoň jsem zatím žádnou okliku nezjistil), takže šipku k nepřátelskému vlajkonošovi DXE ukazovat nedokáže – alespoň zatím.

Na battlegroundy se taktéž vztahuje funkce speed killů, která monitoruje, zobrazuje a ukládá, jaký byl nejkratší čas pro vítězství alliance i hordy pro daný battleground zvlášť.

Taktéž bych rád připomenul, že addon již od verze 3.2 obsahuje Global Resurrection timer, který odpočítává v battlegroundu čas do dalšího hromadného resu na hřbitovech. Tento timer může být velmi užitečný, protože víte, že je v určitých situacích mnohem výhodnější se nechat zabít o sekundu dvě dříve a stihnout oživení, než pak čekat dalších 25 sekund navíc. Stejně tak můžete timingu využívat při zabíjení nepřátel, které tak pošlete na hřbitov ne hned, aby se okamžitě resnuli, ale až za 2 sekundy a necháte je si na ten res pěkně půl minuty počkat. Nehledě na to, že má člověk mnohem lepší představu, za jak dlouho na něj naběhnou všichni mrtví, když se snaží zabrat v Arathi Basin nějakou bázi.

Další opravy

Součástí tohoto updatu je také pár dalších oprav od poslední beta verze 3.2 – 12, které se PvP netýkají:

  • Do hlavního panelu (Pane) jsem přidal tlačítko pro Ready Check.
  • Tlačítka na hlavním panelu se dají jednotlivě skrýt (necháte si jen to co je potřeba).
  • DXE si mezi sebou nyní lépe domluví, kdo bude říkat určité Announce a kdo bude nastavovat značky. Při běžném nastavení, kdy mají všichni povoleno vše, dostává nejvyšší prioritu raid leader, poté jeden z assistů a až po assistech následují v prioritě řadoví hráči. To by mělo omezit zbytečné označování raid značkou stejné věci  5krát.

Warmaster Blackhorn

  • Přidán timer a warning pro Twilight Barrage

Ultraxion

  • Odpočet na Fading Light je nyní zachycen i při refreshi debufu. Zatím to v addonu ponechávám, i když toto chování bylo na live serveru již fixnuto.

Corborus

  • S návratem střídání fází se již i v DXE správě odpočítávají jednotlivá zahrabání a vynoření.

DOWNLOAD version 635 | 3.3 (ZIP archive)​

Závěrem

Tuto verzi funkcí a mechanizmů pro battlegroundy považuji za základní a věřím, že spousta z Vás bude mít mnoho dobrých nápadů, jak DXE v tomto či jiném ohledu rozšířit nebo opravit. Za vaši zpětnou vazbu budu jako vždy velmi rád. Jak jsem již mnohokrát řekl, když si nestěžujete, tak se nic nezmění 😉

Že celkový changelog mezi verzemi 3.2 a 3.3 nebude hnedle součástí downloadu se nezlobte, ale ten seznam je dlouhý a přidám jej až časem.

 

6 thoughts on “Deus Vox Encounters 3.3

  1. Ahoj, k PvP části. Mám problém v tom, že se mi např. v AB ukazují base, ale jenom text bez barevných oken. K tomu, aby se mi tam začaly ukazovat barevná okna, musím nějakým způsobem pohnout se Scale v PvP interfacu, potom už jsou normálně vidět barevná okna. Problém je, že to musím dělat v každém bg.

    Další věc je, že se dost často buguje UI v bg a když healuju, tak musím dávat /reload, aby se mi zase fixnulo. Po prvním reloadu, ale dostávám velké FPS lagy, musím tedy dát /reload znovu, a pak už to běží v pohodě. Po prvním /reload se ani nenačte všechno z addonu, chybí tam některé části – např. nejsou vidět base apod.

    Jinak tohle ID se mi načetl spine encounter v pořádku bez relognutí, ale na madness heroic pro změnu neběžely vůbec žádné timery.

    Brebta

    1. Často se ti buguje UI, myšleno i bez DXE, že je to něco, co se ti běžně děje i tak? Obávám se, že spousta problémů s DXE y mohla být tobě unikátní.

    2. Jo, to se buguje i bez DXE, myslím to UI. Nevím, jestli to je přímo něco na twinu nebo addon nebo kombinace těchto 2 věcí, každopádně, tohle se neděje jenom mě – bugování UI na twinu v BG.

    3. Chci tím říct, že pokud to není chyba DXE, tak je klidně možné, že to ani nemůžu vyřešit.

    4. To vím, to jsem ani nemyslel, ale co vypadá jako chyba DXE je to, že mám FPS dropy po /reload UI v bg a musím ho dávat 2x, protože po prvním /reload se to DXE nenačte celý správně

    5. Něco takové se těžko opravuje, protože to nemám jak replikovat. Já zkoušel v BG mnohokrát reloadovat UI a i s tím vědomím aby se ten addon dokázal v BG sám rozjet.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *